2011. június 17., péntek

Tius Norma infók

Noszticzius Vili barátomtól kaptam a következő infót, és mivel számomra nagyon szimpatikus zenéről és emberekről van szó, hát továbbadom. Íme:

"Két  koncertet is ad a Tius Norma a Budai Várban

 Az első koncert június 24-én 23.30-kor lesz a Múzeumok Éjszakáján, a Magyar Nemzeti Galéria Savoyai teraszán, a nagyszínpadon, ahonnan lélegzetelállító kilátás nyílik a városra! A zenekar a Diamond Rite lemez anyaga mellett vadonatúj dalokat is bemutat a nem mindennapi helyszínen.

Tius Norma Night
Múzeumok Éjszakája, Budai Vár, Savoyai terasz
Június 24. péntek, 23:30

A második fellépés igazi kuriózum a Tius Norma történetében: a koncert intim környezetben, a Nemzeti Galéria kávézójában lesz július 2-án, pénteken 20 órától, ahol csendes, elektroakusztikus koncertet ad Tius és Noen. A dalok egyedülálló módon szólalnak meg: akusztikus zongora + ének + elektronika. Zavarba ejtően őszinte, intenzív zenei jelenlét.

Tius Norma ELECTROACOUSTIC
Magyar Nemzeti Galéria
Július 1. péntek, 20h"



Az alábbi videó egyik korai munkájuk. A felvétel érdekessége, hogy az Inita stúdióban a képpel együtt vették fel az élő hangot (én nem voltam ott), és az eseményeket több kamerával rögzítették. A dobos természetesen külön kabinban volt. 


Még nem alkalmazták a HD-technikát.. A kész, többkamerás anyagból én vágtam össze a felvételt. Eredetileg egy pörgős képi világú, "videóklipesebb" verziót hoztam össze, de Vili kérésére és vezényletével egy lassú, hosszú snittekből álló változat lett a végleges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése