2011. augusztus 13., szombat

Érdemes kitekerni

a Szentendrei-sziget csúcsára, Kisorosziba. Én ma ott jártam, igaz, biciklivel csak a szentendrei hév végállomásától, de így is oda-vissza olyan 53 kilométer nyeregben, Pesttől közel száz lett volna. Szóval ebben a változatban egy közepes kis túra sík terepen. A szigetcsúcson lévő kempingnél most nincsenek homokpadok, mert magas a víz, de hangulatos és sokan vannak, sátoroznak, főzőcskéznek. Viszonylag sok külföldi bringást láttam, nem is gondoltam, hogy ennyire népszerű útvonal. Én utoljára valamikor gyerekkoromban jártam itt strandolni, meg egyszer forgattunk itt a közelben valami western jelenetet egy reklámfilmhez, aminek ugyan csak a zenéjét írtam, de kijöttem megnézni, valami oldszpájszos cucc volt, vagy ilyesmi. Most csak emlékfotókat készítettem, visszainduláskor megkóstoltam a helyi halászlét és megnéztem Kisoroszi határában a bányatavat, ami egy aranyos kis hely, bár hivatalosan nem szabad(na) belépni. De körülbelül ezt annyira veszik figyelembe, mint a Lupánál a nudista strandon, szóval semennyire.
A táblát valaki - helyesen - kijavította, hiszen a "vad" szót nem használjuk többesszámban. Legalábbis nem a vadon élő állatokra. Hát ennyi. Meguntam, hogy mindenki kényelmes és senki nem jön bringatúrázni, úgyhogy a hétvégente egyedül kóborlok. Legközelebb az Ipolyhoz készülök, Szobig vonattal...














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése