2011. augusztus 16., kedd

Visszahódítás

Nézem a tizenhetes villamos síneit, ahogy (szabálytalanul) átmegyek felettük a házunkkal szemben lévő hipermarketbe. Finom rozsdaszövedék borítja a felületüket, pedig még csak egy-két hete járnak a pótlóbuszok. Óhatatlanul arra (a meglehetősen elcsépelt képre) gondolok, hogy mi lenne a Földdel, ha egy szemvillanás alatt eltűnne az összes ember a színéről. Vajon mennyi idő kellene, hogy a növények, az erdők, az állatok, a dzsungel visszahódítsák a városokat, üzemeket, kikötőket? Szerintem sokkal kevesebb, mint amennyire legtöbben gondolnának...

4 megjegyzés:

  1. ezt én is szoktam színezgetni magamban, sőt, néha megnézek emiatt legtöbbször pocsék sci-fiket is. soká kéne várni, míg angyalföldön megjelennének a tigrisek, de már néhány békés muflonnal is fel lehetne dobni az összhatást.

    VálaszTörlés
  2. Engem főleg az a folyamat érdekelne, ahogy a növényzet begyűrűzne a kőrengetegbe, a fűszálak áttörnének az aszfalt repedésein, és előbb-utóbb eltűnnének a dzsungelben a házak, mint a maja városok... de muflon is jöhet. Kedves kis pofijú állatka :)

    Helyezzünk el suttyomban évente egy képet készítő kamerát, jó? Te Angyalföldön, én Óbudán...

    bár lehet, hogy vágáskor kiderülne, hogy csak egy pocsék sci-fi...

    VálaszTörlés
  3. ez volt az. :)
    meg Az ember gyermeke, az talan kicsit jobb. de lehet, hogy csak Julianne Moore miatt

    VálaszTörlés
  4. Valóban a második tűnik jobbnak (egyiket sem láttam, de én is nagyon bírom ezt a színésznőt). A témában csak Bogáti Péter Az utolsó ember című könyvét olvastam katonakoromban. Emlékszem, akkor nagy hatást gyakorolt rám, de már egy szóra sem emlékszem belőle. Nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés