2011. szeptember 29., csütörtök

Gravi

Talán már írtam, hogy az állandó ülőmunka ellensúlyozására már másfél éve mindennap használom a gravitációs állványt, ami kint van a kisebbik zárt üvegfalú erkélyen. Először csak 4-5 percig, ma már 15 perceket lógok naponta fejjel lefelé, ráadásul 3 hónapja az egyik bringás bukósisakomra egy körülbelül két és fél kilós súlyt erősítettem, abban. Rendkívül jól nyújtja a nyak- és hátizmokat. Viszont észrevettem, hogy legalább másfél centit "nőttem" a jobb tartás eredményeképpen, ezért ma gumitéglákkal alá kellett polcolni a szerkezetet, mert sisakban leért a fejem a földig. Az alkalmat kihasználva ki is (vizes)porszívóztam, amit mondanom se kell, nagyon nem szeretek, de hát a két zárt erkély a lakásban az az objektum, ami a legjobban begyűjti a port.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése