2011. október 24., hétfő

Negatívon talált

Amikor az ember keres valamit, óhatatlanul más dolgokba fut bele. Sokszor olyasmibe, amit korábban égre-földre keresett, aztán feladta.
Ez a kép nem olyan, csak egy címlap volt abból az időből, amikor rendszeresen készítettem egy zenészekkel foglalkozó magazin borítóit. Nem emlékszem, hogy ez a kép volt-e (szerintem nem), vagy egy másik. Mindenesetre most megtaláltam a két tekercs negát és egy kockát majdnem találomra kiválasztottam. Jamie Winchester és Hrutka Róbert, készült a Kiscelli múzeumnál, ahol egy tükörrel kísérleteztünk. 


(***frissítés 2013. július 19-én: közben kölcsönkaptam az öcsémtől néhány régebbi lapszámot szkennelni, aminek a borítóját fotóztam - nekem nem voltak meg, mert szemetet nem gyűjtök (ez természetesen nem Robiék képére vonatkozik) - és kiderült, hogy egy másik kocka volt hajdan a borítón.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése