2011. november 8., kedd

After Crying

25 éves évfordulójára készül az After Crying, és megkértek, hogy vegyek fel nekik néhány interjút...
Sajnos a vágást kiengedtem a kezemből (odaadtam vágatlanul az anyagot, mert kérték), de ha tudtam volna, hogy így fejezik be, nem adtam volna, nem biz én! 
Így a vágásért és a képalákért nem vállalok felelősséget, de még a képkivágásokért sem, mert azt számomra ismeretlen okok miatt nagyon felhúzták, homlokokat, állakat, a Balázs Fecónál még a nézési irány előterét is levágva (ez a legnagyobb hiba).
De mindegy, ha nekik így tetszik... én megcsináltam jól, amire kértek, ennyit tehettem. 
Egyébként nagyon szeretem az After Cryingot. Egyszer régen fotóztam velük egy címlapot is, azt is előkeresem...
És aki szintén szereti a progresszív muzsikát, az menjen el 9-én a Müpába...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése