2011. november 15., kedd

Egy kis kozmológia

Azt hiszem, igazságtalan lenne, ha a történet után ne szólnék még Apuról pár szót, bár most nem akarok hosszan... Talán úgy tűnik, hogy egy-két epizódban kicsit élesen fogalmaztam vele szemben, vagy talán túl intim dolgokat is elmondtam. Ennek kompenzálására most ide teszem egyik kozmológiai témájú előadását, amit 2009. május 4-én tartott az egyik újpesti polgári körben. Laikusoknak szólt a dolog, ezért közérthetően, egyszerűen fogalmaz, én úgy vélem, mégis érdekes lehet sokaknak, akiket a téma csak érdeklődés-szinten érint. Nekem különösképpen az utolsó harmada tetszik, ahogy az emberiség tudásának bővülésével kitágul előttünk a világegyetem... és az, hogy egyre jobban ráeszmélünk, hogy szinte semmit nem tudunk még...

Apu kozmologia eloadas by pastelpiano

Apu az előadás időpontjában már majdnem 77 éves volt, szerintem ez sem a hangján, sem az előadásmódján nem érződik.
Ha más területen vannak is gondjaink egymással, tudását tisztelem, felnézek rá, és tudom, hogyha egész életemben azt tanultam volna szorgalmasan reggeltől-estig, amit ő, akkor sem érhetnék a nyomába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése