2011. november 26., szombat

Ezt láttam ma...

...a Fő téren. Igazából csak úgy elindultam, egyrészt kicsit bringával csavarogni, másrészt kipróbálni a D5100-at, milyen vele állvány nélkül, kézből videózni (milyen lenne: szörnyű - dslr-rel forgatni kész rémálom, körülbelül olyan, mint két zsiráfnak egy kispolskiban szeretkezni), meg azt is, hogy 720p-ben érezhetően rosszabb-e a képe, mint 1080-ban. Ez utóbbi módban szoktam használni, de a Nikonnál olyan jól megszerkesztették a cuccot, hogy a rácsatlakoztatott külső monitort legnagyobb felbontásban nem hajtja meg. Tehát egy forgatásnál lehet vakoskodni és imádkozni, hogy az éles valóban éles legyen (video-módban ugye nincs betekintő kereső, csak a hátsó LCD, a felcsapott tükör és az élőkép-mód miatt...).


Szóval azt hittem, találok ehhez egy nyugis főteret, de már messziről kirázott a hideg, amikor megláttam a felhajtást, amivel engem ki lehet kergetni a világból. (Azért a gyerekek tetszettek a kosár-körhintával...) Tisztességből csináltam néhány snittet, főleg a pont játszott dal nyitósora miatt, ami nagyon illett az egész szituációra, és kicsit irigykedtem a kékkabátos arcra, hogy neki ennyi is elég, hogy jól érezze magát...  Úgy látszik, ez a nap a viccből-irígykedések napja... :)
Aztán haza is tekertem. 

Ennyi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése