2011. december 2., péntek

A nap legjobb híre

Vége az 50-es kávédarálók korszakának. Nagyon régóta vártunk már erre. És semmi jel nem mutatott arra, hogy ez valaha nálunk is így lesz, mint Európa legtöbb országában. Egy olyan járgány a 125-ös, amivel már nyugodtan el lehet menni az ország bármely pontjára, akár két személlyel, 2-3 liter fogyasztással, kényelmes tempóban, minimális költséggel, környezetbarát módon... 
Egyébként volt már 125-ösöm a nyolcvanas évek elején Németországban, csak épp jogsim nem volt még. De ez nem tartott vissza attól (ma persze már nem csinálnék ilyen marhaságot), hogy Berlin mellől eltekeregjek vele Potsdamba, Lipcsébe, Oranienburgba, Eberswalde-ba... Egyszer földhöz is vágott alaposan, mikor vagánykodtam vele a lányok előtt :) 
Aztán kint megszereztem a (sajnos csak) B kategóriás jogosítványt, attól kezdve azt már nem kockáztattam, el is adtam a gépet (MZ), mielőtt hazajöttem.

Szóval el kell kezdeni gyűjteni egy 125-ösre.. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése