2012. március 16., péntek

Mai és tegnapelőtti forgatás

Jó hangulatban telt, bár ma disznó korán kellett kelni... Szerencsére bringával félóra csak a Boráros, csak egy darab gépet vittem a kormánytáskában, meg az állványt, szíjjal a háton az sem olyan nehéz. A Lacától akciósan, féláron beszerzett Columbia Titanium lélegző technikai kabát fantasztikusan jó szolgálatot tett, bringázás közben sem izzadtam meg, és a forgatás utolsó négyötödéig nem is fáztam, pedig elég hűvös volt az idő fél hat körül. Kata száz méter híján ugyan lekéste az 5.07-es HÉV-et, de amikor húsz perc múlva ő is megérkezett Csepelre, még akkor kezdtük Zsolttal forgatni az első jeleneteket. 
A d5100-as elemében érezte magát ezen hajnali-kora reggeli órán, már volt annyi fény, hogy a videó se nagyon zajosodott be, nem úgy mint Katáéknál két napja, az ablakjeleneteknél eléggé határeset volt a semmi fény, sokszor inkább fotókat kellett készíteni hosszú idővel... Menet közben ugyan fókuszálni  nem lehet ezzel a kamerával, pl. élességben lekövetni egy közeledő mozgást (ma sok ilyen volt), de hát ne akarjunk mindent a jó képminőségért cserébe...
A téma mindkét nap a magány volt, nagyrészt improvizatív jelenetek, makrók, ilyesmi. Hazafelé a HÉV-en is forgattunk, aztán én még reggel 7 után sem tudtam befejezni a fotózást a Batthyány téren (lásd köv. bejegyzés).






Ez nem fotó, a videóból vettem ki egy átúszást, azért más a képarány, és azért zajosabb némileg

Mindegyik kép vágatlan, teljes képkocka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése