2012. május 28., hétfő

Renderelek...

...tehát vagyok. A több óráig tartó procedúrát most csinálom harmadszor, az elsőnél egy figyelmetlenség (kiexportáláskor nem kapcsoltam vissza a hangsávon a "mute" ikont) folytán nem volt hang a DVD-n (mindössze három helyen van hang az egyórás film alatt, az is néhány másodperc, hiszen élő koncert lesz "fölötte". A második nekifutás után egy rövid, másfél perces jelenet akadozott, ki tudja miért...
...miután a Teremtőt is a számra vettem, remélem, ezúttal nem a villámcsapás szakítja meg a folyamatot.
 A lemeznek este 8-ra kell készen lennie, akkor lesz az első próba a vetített képpel együtt. Egynek örülök, hogy bringázni úgysem tudtam volna menni az eső miatt.
A dolognak egyéb haszna is van, a DVD készítésekor kénytelen voltam megtanulni, hogy működik az Encore...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése