2012. július 9., hétfő

Vendég a függönyön

Este hat körül értem haza, és a számítógépem mellől a szemközti házfalra nézve érdekes dologra lettem figyelmes. Egyáltalán nem emlékeztem ugyanis, hogy valamiféle plüssállatkát erősítettem volna a függönyre. Közelebbről megnézve rájöttem, hogy egy pár centis kis denevérről van szó. Nem tudom, mikor jöhetett be, mert az ablak ugyan végig nyitva volt a másik szobában, de reggel még nem volt itt, mikor elindultam (legalábbis nem vettem észre), és a denevérek ugye éjjeli állatok, nappal alszanak.
Felhívtam Dr. Kalotás Zsoltot, aki már máskor is segített hasonló ügyben, amikor K-nál a Rózsadombon egy kismadár nekirepült a teraszajtónak. Most tanácsára kesztyűben levettem az alvó kis állatot, és jelenleg egy dobozban várja az estét, hogy szabadon engedhessem.



1 megjegyzés:

  1. Jó helyre érkezett,mert te is éjszaka éledsz fel,mint a denevérek:)
    ...milyen kis törékeny állatok,és milyen kis puhaszőrüek,és milyen fenevadként vannak ábrázolva...

    VálaszTörlés