2012. augusztus 9., csütörtök

Segíts magadon...

A kereső adaptere neméppen szépségdíjas házi megoldás, de most legalább tökéletesen látok napfényben, mert eddig videózáskor csak úgy sejtettem, mi történik... ugye olyankor nem működik a betekintős kereső. Sajnos iparos embert nem találtam, gyorsan kellett, egy linóleumboltból kaptam ingyen 6mm-es hulladék PVC-t (sportpadló, a netről néztem ki), csak ki kellett érte bringázni a Kiss Ernő utcába, Újpestre. A rögzítés meg egy darab nadrággumi a Vörösváriról, valamint fekete szigszalag. Szerszámnak mindössze egy snitzerre volt szükségem, azt találtam itthon, egy folyton összecsukódó rozogát. A lupe meg a Photokingből való, olcsó darab, de nincs rajta dioptriakorrekció, azért kellett a vastag közdarab, hogy éles legyen a kép. Egyébként a keretet azért hagytam ilyen szélesre, hogy legyen  valami tartása.




 











Ha bírja, nem csináltatok másikat, lassan úgyis egy klasszikus videokamerára lesz szükségem a munkák miatt, mert ezzel nem túl barátságos filmet forgatni. Ugyan szép képe van, (egyórás filmet is forgattam már vele, amit a Bem moziban mutattak be, nagy vásznon, igaz, hogy egy koncert háttérfilmjeként, nem önálló alkotásként), de professzionális célokra nem való.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése