2012. október 21., vasárnap

Délelőtti passzió

Spontán ötlet, jó szórakozás volt délelőtt az erkélyen a növénylocsolónak használt flakon fotózása. Hogy ne legyen olyan uncsi, mint az eddigi cseppes képek, egy minden háztartásban fellelhető tárggyal kissé feldobtam a látványt. Kellékek: ásványvizes flakon, CD, makroobjektív, állvány - no meg egy kis napfény, amit színre lehet bontani. A képeken semmilyen trükk, szinezés, vagy más hasonló utómunka nincsen, ahogy a csövön bement és a kábelen kijött (A titok, hogy CCD-s gép, D70, és RAW (NEF)! Minimális kontrasztállítás, de azt minden digitális fotónál meg kell csinálni.) Fotózásnál nem sokat vacakoltam, olyan negyedórát szántam az egészre.








A különbségeket kizárólag a CD mozgatása, és a hátoldalának tükröződése, a fény színekre bontása okozta. Katinak megköszönhetem a csetrest, és hogy titokban már másodszor ültetett bele növényt (most búzát), különben, ha nem locsolnám, nem jutott volna eszembe ez az egész.  (Egyébként nem vagyok egy kertész-típus, életem második növénye.)

1 megjegyzés:

  1. Ismerős, én is kitalálok mindenfélét, ha néha virágot kell(ene) locsolnom. :)

    VálaszTörlés