2012. december 25., kedd

40/40

A zeneiskolával szemben lakott, a Hollán Ernő utcában, ahová később jártam. Soha nem láttam élőben, ellentétben Márkus Lászlóval, aki egy sarokra tőlünk, a Csanády utcában rendszeresen megfordult a lakásával szembeni modern, önálló üzlethelyiségben kialakított újságos boltban. Itt láttam őt egyszer, amikor az eladó hölggyel épp egy friss címlapját beszélte meg, talán a frissen megjelent Rakéta Regényújság egyik első számát vehettem meg... Kaló Flórián nekem mindig a Rémusz bácsi meséinek rókája marad. Ők emlékeznek a fantasztikus színésznőre, aki negyven évet élt, negyven éve halt meg. Mindkét esemény karácsonykor történt. Nyolcvan éves lenne Domján Edit.



Domján Editnek különleges hangja volt. Nem is tudok olyat, akinek hasonló volna. Egy film 1969-ből, amiben ez meg is hallgatható:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése