2013. március 24., vasárnap

Citromízű kanál

..amikor reggel elkeverem a C vitaminomat, utána...

Megint bekeményítettek a gyógyszertárban, és 100 gramm aszkorbinsav helyett csak 10-et adnak egyszerre. 
Mindig bebizonyosodik, hogy a dolgok nem véletlenül vannak úgy, ahogy vannak. (Múltkor a gyulai vonatot késtem le, erre összetalálkoztam régi németországi munkatársammal, Gerivel, akit gyakorlatilag 1982 augusztusa óta (egy 2008-as találkozó kivételével) nem láttam.) Most a Kosztolányin a 86-os buszról maradtam le. Gondoltam, addig bemegyek a patikába, és folytatom a tízgrammos gyűjtőakciómat. De a gyógyszertár zárva volt. Volt viszont mellette egy étrendkiegészítőket áruló bolt, amiről ezt először nem tudtam egyértelműen megállapítani, azt gondoltam, talán máshol van a gyógyszertár bejárata. Ott - étrendkiegészítőként - 330 grammos kiszerelésben árulták az aszkorbinsavat, akciósan, kulturált, légmentes csomagolásban, harmadannyiért, mint a patikai ár.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése