2013. május 14., kedd

Bluggy

Egy szignálhoz készítettem egy "tóvizébekövetdobésloccsan" effektet, némi barlangszerű zengetéssel megspékelve. A hozzávalók lent láthatók a kádban. A gömbölyű nizzai kavics túl nagyokat és mélyeket csobbant, az Etnáról hozott (ez utóbbiakat Lengyel Zolitól kaptam) kőolvadékok nem váltak be, egyedül a félig lapos, majdnem csepp alakú darabok voltak használhatók. A konyharuha azért kellett, hogy a kavics ne koppanjon a zománcos lábos alján.
A Zoom H1-gyel felvett hangot utólag EQ-ztam, kompresszáltam és zengettem.
Három változatot gyártottam le, de végül azt a valóságtól elrugaszkodott verziót tettem a klipbe, ahol két csobbanást egymás mellé tettem két sávra és az egyiket megfordítottam, azaz visszafelé játszottam le, kicsit visszább húzva a hangerőt. 
Jó móka, szeretem az ilyesmit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése