2013. május 19., vasárnap

Őze Lajos-emlékkő a Tabánban

A múltkor, amikor Kende Tamás történetét vágtam Őze Lajosról, égre-földre kerestem a Tabánban azt az emlékkövet, aminek létezéséről az internetről értesültem. Nem lett meg, ugyanis pont május elsején mentem oda, és tele volt a domboldal a koncertet hallgató emberekkel. Éppen Bikini-buli volt, fura, hogy annyira távolinak éreztem magamtól ezt a világot, amiért 25-30 éve még éltem-haltam (mondjuk a Bikiniért akkor sem)....
Aztán ma arra bickiliztem és lefényképeztem a követ, ami ott volt a Tabán felső sarkánál, az orrom előtt.
Egyébként kimaradt volna a filmből, már nem lett volna hová tenni. (A Pesti Magyar Színház sem került bele, pedig azt aznap még megörökítettem.)


 


2 megjegyzés:

  1. Köszönöm ezt a bejegyzést, örülök hogy rátaláltam, mert tegnap én is a Tabánban bolyongtam a kő után kutatva, de sajnos sikertelenül... így viszont a fotó alapján sikerült beazonosítanom a háttérben látható Vinopolis révén a helyet... öröm és boldogság :)

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy örülsz, és hogy megtaláltad :)

    VálaszTörlés