2013. augusztus 18., vasárnap

Kis történet


Alsóörsi koncertközvetítés helyett egy aprócska sztori, ami a Lukács fürdő kertjében esett meg velünk. Muzsikus barátok megkértek, hogy az After Crying együttes 25 éves születésnapja kapcsán nyilatkozó zenészekkel vegyek fel néhány videointerjút. A megszólalók között volt Presser Pici bácsi is, akivel a fent említett helyen beszéltünk meg randevút. A riport el is készült, amikor - már pakolás közben - odakéredzkedett egy idős, nyolcvan feletti néni a padra. Először félénk volt, de beszédbe elegyedtem vele, sőt készítettem néhány fotót is róla. Amíg Pici bácsi telefonált, elmesélte, hogy idősek otthonában lakik, meg még néhány dolgot, amire már nem emlékszem (2011 őszén volt mindez). 
Aztán amikor vége szakadt a mobilozásnak, a néni hirtelen támadott Gábor felé a váratlan kérdéssel:
- Nem maga a Bródy?

Ma a koncert kapcsán előhalásztam az életem első Presser-fotóját tartalmazó negatív-tekercset is, amit harminckét évvel korábban, 1979. április 30-án készítettem a Tabánban, még egy Fed 5B márkájú szovjet csodával. Közben, az évek során volt még néhányszor fényképezésre alkalmam, de ezekről majd máskor.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése