2014. július 11., péntek

Kékóra

Tegnap este, amikor a boltba indultam, a lift helyett a ház északi oldalán lévő lépcsőház felé vettem az irányt. Az üvegajtón kilépve rögtön vissza is fordultam a gépért. A hátsó torony mintha fáklyaként lobogna, pedig csak a nap által megvilágított felhőpamacs van mögötte.
Ezzel avattam fel a monopodomat, amit a forgatásokhoz szereztem be. Azért kellett megvennem, mert egyszerűen nem találtam széles-Budapesten egy embert sem, aki (pénzért, nem ingyen) legyártotta volna a saját tervezésű váll-állványomat. De jó cucc ez az egylábú is. Bár nekem nem fotózásra kell, de simán ki lehet vele exponálni az 1/10 másodpercet 105-ös tele állásban, nagylátóval akár egy másodpercet is, ha egy kicsit megtámasztjuk valahol. Jó, mondjuk ennyire hosszú időnél már háromból egyszer bemozdul...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése