2014. július 3., csütörtök

margitszigeti sikló

A cím nem egy új választás előtti villámberuházást takar, hanem láttam ma egy kicsi vizisiklót a Szigeten. Arasznyi volt, mint egy giliszta, az aszfalton igyekezett át a romok felé, majdnem rámentem a bringával. A szürke úton nem volt ilyen feltűnő, csak a kis sárga fejfoltjai és a jellegzetes mozgása árulta el. Amikor leszálltam, hogy szemügyre vegyem, először összetekeredett, aztán bearaszolt a magas fűbe. Egy darabig még követtem a szememmel, és ahogy ott guggoltam, egy kutyus is odaszaladt. Azt hittem, észreveszi, de a szemfüles kis kajla csak azt nézte, hogy én mit lesek, és annak örült. Nem volt nálam fényképezőgép, de a kis cérnametélt pont így nézett ki:


A képet Bablenam készítette, tőle vettem kölcsön

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése