2014. november 7., péntek

Sarló és galamb

Tegnap arra jártam, így megnéztem a felújított Várkert Bazárt. Talán csak azért, mert nagy várakozással indultam neki, de számomra olyan elszomorító, lélektelen üzenete volt a kertnek, hogy elő se vettem a fényképezőgépemet. Még felújítás előtt végigfényképeztem egy csoportos bejáráskor a területet, most csupán csak Huszár Adolf az évszakokat megjelenítő négy szobrából fotóztam le kettőt, a séta végén. Ebből a szögből a sarló és a galamb (egyszer láttam valakit, aki fejszével csapkodta le az ebédhez kiszemelt házigalambok fejét), morbid emlékeket idézett. Volt már itt a Várban hasonló félhold, úgy négyszáz éve, de fordított állásban, meg sarló is, korábbi novemberhetedikéken a közelmúltban, de ez most csak úgy plusz infóként jutott eszembe. 
Lehet, hogy nagyon másra számítottam és ezért volt hiányérzetem a kerttel kapcsolatban? Vagy a borongós szürkeség miatt? Meg kell néznem hamarosan mégegyszer, mielőtt kristályokba fagynak a benyomások.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése