2014. december 16., kedd

Állítva

Az Audio Technica AT-825 típusjelű sztereó mikrofonomnak már elég régóta elszállt az egyik oldala. Nem mertem elvinni szervízbe, mert a másik kapszuláját nagyon jól lehetett használni, és tartottam tőle, hogy esetleg azt is elrontják. De mivel nagyon szeretem ezt a mikrofont (korábban vettem már fel vele csellót, szopránszaxofont, cserépdobokat, klasszikus operaáriát, József Attila verseket, Móra Ferenc regényt, rádióinterjút madárcsicsergős májusi erdőben, sőt, Sipeki Zoli akusztikus gitárját is sztereóban), végül mégis rászántam magam, lesz ami lesz. Ezt a típust már régóta nem gyártják és egyébként se lehetett Magyarországon kapni - Amerikában használják stúdiókban, például akusztikus zongorát rögzítenek vele.

Ez nem az enyém, csak szakasztott olyan

Ma kész lett a cucc, és csodák-csodája, jó is. Állítólag az állás közben porosodik a kapszulája, és nem egyformán (egyik oldal 12 dB-vel halkabb volt, és nagyon zajos lett)...  azt mondta a szerelő, hogy állítva tároljam, és időnként forgassam.
Hmm... mintha Stradivari hegedű készítéséhez szárítanék faanyagot... nyolc évig nem forgattam ezt a szerencsétlent, most besokallt. De hogy a csudába lehet egy mikrofont állítva tárolni? Még nem találtam ki. De mindig tanul az ember.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése