2014. december 3., szerda

Repülő évek


"...Vas-színű égboltban forog
a lakkos, hűvös dinamó.
Óh, zajtalan csillagzatok!
Szikrát vet fogam közt a szó..."
 
Óhatatlanul József Attila jut eszébe az embernek erről a képről. Mikor kerestem a csigás fotókat, kezembe került ez a 2008 decemberében, Tiszafüreden készült sorozat. Kicsit félve néztem végig, hiszen K-val ez volt az utolsó közös utazásunk, egy laza kis háromnapos a Tisza Balneumban, karácsony és szilveszter között. Pedig milyen klassz felvételekre bukkantam. Nem tudom, az új CMOS-es gépek vissza tudnák-e adni így ezeket az árnyalatokat, amit az ősöreg Nikon d70-em. Persze raw-ban fotóztam mindent, és az árnyalatok miatt most kivételesen 16 bitben konvertáltam a nyers fájlt, hogy a végső editáláskor nehogy csíkos legyen a finom árnyalat-átmeneteknél...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése