2015. január 17., szombat

Stúdió tervek

Most hogy egy kicsit ráfeküdtem megint a zeneírásra (hja, lassan nagykorú lesz a filmes-projektem, épp ideje, hogy csak jogtiszta zenéket használjak mindenhol), és egy csomó új dolog, effekt, technikai kérdés és megoldás került előtérbe. Úgyhogy azt vettem észre, hogy három napja gyakorlatilag nem eszem, hanem a netet bújom a megoldásokért. Elképesztő, minél jobban beleásom magam a témába, akkor jövök rá, mennyi mindent nem tudok. Hiába dolgoztam zenészként meg zenei rendezőként hangstúdiókban több, mint tizenöt évet, ha megengedtem magamnak azt a luxust, hogy nem figyeltem a hangmérnök munkájára. Persze most jól jönne ez a plusz.
Na de nem is ezt akartam kihozni ebből, hanem hogy rábukkantam egy magyar oldalon keresztül egy olyan amerikai cégre, amelyik ingyenesen megtervezi (vagy legalábbis hasznos tanácsokkal segíti) a stúdiónak használt szoba akusztikai elemekkel történő felszerelését. Csak elküldi az ember a rajzot, meg néhány paramétert, méreteket, anyagokat, ilyesmi, és állítólag egy hét múlva küldik a választ. Na ma ezt én is megtettem. Kiváncsi vagyok, mit lépnek a hosszúkás dolgozószobámra, ami azért nem igazán erre való.
A röhej, hogy pont tegnap ajánlottam egy ismeretlen ismerősömnek kommentben a Sweet Home 3D ingyenes lakástervezőt (díszlettervezéshez), erre váratlanul ma nekem kellett használnom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése