2015. március 23., hétfő

A téma a buckán hever

Szédületes, hogy az ember mennyit el tud szüttyögni reggeli helyett egy darab üvegszilánkkal, amit a bejárati ajtó küszöbén talál. Talán a biciklikerék vagy a cipőtalp mintázatából került oda, ki tudja. Mindenesetre már egy hete ott malmozott a konyhaasztalon és addig nem akartam tőle megválni, amíg le nem fotózom. Ma reggel aztán becsapódott az isteni szikla (meg a múlt héten újra összeraktam az erkélyre az asztalt, így sokkal kevesebb előkészületet jelent egy ilyen fotózás), és kattintottam párat.
Aztán nem tetszett, még néhányat, trükköztem, tükröztem és azon kaptam magam, megint megy el a délelőtt. Viszont találkoztam a haragos szemű, vörös arcú, zöld szájú Poszeidónnal, aki lekiabál az égről, egy fejen álló díszsügérrel a Bora Bora sekély, napsütötte vizeiben, és még egy sor érdekes fény-dologgal... 


Egyébként idén május 35-e tényleg csütörtökre esik, úgyhogy aki tud, menjen el feltétlenül Drezdába és bújjon be a szekrénybe kockás kislány, Csendes-óceán és Seidelbast-nézőbe :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése