2015. április 25., szombat

csigás

Ma direkt nem vittem gépet, nehogy véletlenül leálljak bringásokat fotózni. Egész héten mindennap volt valami fotózni- vagy forgatnivaló, holnap is lesz, úgyhogy ma kivételesen nem volt kedvem ehhez. Ahogy az autósok egyetlen perc alatt válnak a kocsiból kiszállva gyalogossá, én is rögtön átváltok kerékpárosból fotóssá, ha megszakítom az utat és elkezdek fényképezni.
A tömeg egyébként olyan, mint a meztelencsiga, csak nem olyan intelligens és nehezebb eltaposni. Tankok kellenek hozzá. No, ez persze nem komoly, soha nem tudnék egy csigát (se) bántani. Ezen felül tudom, szükség van az ilyen rendezvényekre, meg valahol örülök is neki, hogy népszerűsítik a bringázást, de én más frekvenciára vagyok hangolva, egyébként is száz emberből jó, ha öttel tartom értelmét eszmét cserélni. Nem azért, mert nem tisztelem a többi kilencvenötöt, de ők se értenek engem, meg én se nagyon őket.

A Margitsziget kivételével ma más útvonalat is választottam. Mivel a víztoronynál volt a bringaemelés, ott már teltház volt, de még a sor vége valahol Pesten kígyózott állítólag. Az árral szemben kieveztem a szigetről és jó nagy kanyarral (a hídnál eszméletlen szamárdugó volt), a Ferdinánd-hídon keresztül gurultam vissza a városba.
Kb. a belvárostól kezdve a CM (tudom, hogy nem úgy hívják, nekem az és kész) éreztette jótékony hatását. Olyan, mint a cunami, hogy a tenger többi részéről elszívja a vizet, szóval a város többi részén kerekes viszonylag kevés volt. Ja, és annyira jó, hogy a zenékkel együtt tévedésből egy kis Hamvast is felmásoltam az mp3 lejátszóra, kifejezetten élvezetes volt a gellérthegyi naplementét nézni és Rátótit hallgatni. (Van olyan ismerősöm, aki azért nem szereti Hamvast, mert szerinte "okoskodás", az illető habitusát és világnézetét ismerve ezen nem csodálkozom. Sajnálom is őt kicsit, de nem a hamvasnemszeretés miatt.)  Tekerés közben nem szeretek ilyesmit hallgatni általában, mert nem tudok rá eléggé figyelni, hiszen minden szónak jelentősége van. Ilyenkor többnyire popzenét hallgatok, a nyereg az egyetlen hely, ahol ezt még elviselem.
Hétfőtől megint vár a jó kis üres Margitsziget, remélem, nem szemetelik össze a felvonulók nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése