2011. november 1., kedd

November

Nem vagyok rá különösebben büszke, sőt, de régen ilyen zenéket-szövegeket is csináltam - bérmunkában. Egyszerű zene, egyszerű szöveg (a téma is megrendelt), sokan még mindig szeretik. Nekem ma már a zene másról szól. A klipet egy szegedi reklámügynökség készítette (Arcfilm, már nem létezik szerintem, és semmi köze az Arc kiállításhoz, ez jóval előbb volt, elég sok reklámzenét írtam nekik anno), Virág Pál nevű, rajta keresztül ismertem meg Lacit, akivel egyébként kb. 14 éve nem is beszéltem. 
A hangfelvételt az Utopia stúdióban készítettük a Lónyay utcában, az eddás Alapi Pisti gitározott, a bikinis Makovics Dénes szaxofonozott, a többi hangszert én játszottam be otthon, akkor már volt számítógépes technikám. Ja és Ullmann Zsuzsi vokálozott, akivel akkoriban nagyon sokat dolgoztam, több lemezen is. Ő egyébként szinkronszínész mostanában.
A klipet sem láttam egyébként vagy másfél évtizede, valaki feltette a Youtube-ra, nemrég fedeztem fel, azért jó volt újra látni.



Ullmann Zsuzsiról most még egy közös munka is eszembe jutott, egy Kelemen Nenad nevű vajdasági fiú lemezével kapcsolatban, amire negyedóra gyakorlás után rendkívül profin nyomta fel szerbül a többszólamú női vokált. De erről majd bővebben írok még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése