2011. október 31., hétfő

Az október utolsó órái

...a Margit-szigeten. Igazából csak másfél órát voltam ott, kattintottam párat, az utómunka hosszabb volt, hogy szép színei legyenek. Nagyon sajnálom, hogy itthon hagytam az 1.8/50-es obit, nagy hasznát vettem volna a végén, szürkületben. Nem kellett volna a bringavázhoz szorítani a gépet a fél másodperces expó miatt az utolsó előtti, sárga leveles-ágas képnél... A bringás fotóstáskám kivehető puha belsejének viszont jó hasznát vettem - babzsák helyett... Valamennyi fotó teljes képméret, utólagos vágás nincs.












2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép pillanatok, megérte az utómunka (is). Nem tudom, de félő, hogy zsenge titánok ezt a "teljes képméret izé"-t már nem is értik. Ezt külön is nagyra becsülve.

    VálaszTörlés
  2. Az első lépcső ehhez az, hogy merjenek belevágni a képbe. Tudják lenyesni a feleslegeket, hogy kialakuljon a belső arányérzék. Utána már sokkal könnyebb eleve úgy komponálni. Hogy van-e ennek jelentősége manapság, nem tudom. Az meg, hogy nem értik a srácok, mi ez, nem baj. Mi sem értünk sok mindent, amit meg ők igen... :)

    VálaszTörlés